- "Milloin tämä sarja oikein jatkuu?", kysyy Kreivitär von Schlotterstein, ja jatkaa: "Minulla on tärkeitä asioita kesken, kuten hakea minulle laillisesti  kuuluva kulta-aarre takaisin haltuuni. Haluaisinkin jo ottaa ne ryövärit kiinni, mutta kirjoittaja vain vitkastelee. Tässä menee jo hermot..." 

Niin, siis milloin tulee jatkoa? Moni lukija on esittänyt tämän saman kysymyksen, mutta siihen ei valitettavasti ole mitään vastausta. Tarina jatkuu sitten kun on jatkuakseen.

 

- "Kuulehan rakas Kreivitär, sinun olisi varmaan parasta itse ottaa kiinni ja laittaa kuriin se laiskotteleva kirjoittaja!" naureskeli Kreivi von Katla huvittuneena.

 

- "Hjuve idea! Mine voin autta" vastasi Pappa Dracula omituisella murteellaan ja väläytti teräviä kulmahampaitaan.

 

 

- "Oletko jo kuullut viimeisimmän huhun? Vampyyrit aikovat pakottaa kirjoittajan jatkamaan tarinaa! Toivottavasti he onnistuvat, sillä minäkin haluaisin päästä kertomaan lukijoille, miten minulla menee yliopistossa",  puuskahti Reetta Aleksille.

 

Aleksi sen sijaan haluaisi pitää salassa mahdollisimman pitkään, millaisessa koulussa hän oikeasti oli. -"Jos toiset simit saavat tietää, millaisia taitoja opiskelen, he varmaan pelästyisivät."

- "Olen kertonut kaikille tutuille, että luen röntgenlääkäriksi", Aleksi uskoutui uudelle tuttavuudelleen, johon hän oli hiukan ihastunut. (En kyllä yhtään muista, että minkä niminen tuo tyttö on).

 

- "Minä olen Amiraali Kalske ja komennan suurta simiarmeijaa. Nyt olisi kirjoittajan parasta pistää töpinäksi, tai lähetän kommandojoukot kotiisi. Mites sitte suu pannaan?"

 

 

 

Kylläpä kirjoittaja nyt onkin peloissaan, kun saa sekä vampyyreiden aateliston että simiarmeijan peräänsä...

Tarttis varmaan tehrä jotain!