Kuviahan on aina kiva katsella. Uuden naapuruston rakentaminen onkin ollut pitempi ja työläämpi projekti kuin luulin.

Käytän nyt MATY:n täysin tyhjiä naapurustotempleittejä, joista on putsattu pois kaikki pelin omat simit. Tietysti peli tekee aina esim lehdenjakajan, postinkantajan, palomiehen jne, mutta ei kaupunkilaissimejä. Niinpä olen tehnyt myös kaikkia (opiskelija, townies ja downtownies) simejä, koska naapurustoissahan ei muuten olisi ketään. Peli olis ehkä nopeampi sillai tyhjänä mutta tylsäähän se olis! Simit ovat siis itse tekemiä, mutta apuna olen toki käyttänyt myös Pixel_Tradesta ladattuja simejä - olen kuitenkin muokannut niitä kaikkia oman maun mukaan. Tein myös lomailualueet itse ja niihin pitää nyt tehdä vielä matkailijoita.

Tässä kuvia kaupunkilais- ja keskikaupunkilaissimeistä:

 

 

Näistä seuraavista tuli opiskelijoita yliopiston kampukselle, jotta opiskelija-asuntolaan tulisi muitakin opiskelijoita kuin omat:

 

 Lisätty 23.8.2010 yksi kuva yliopistoalueesta, joka on nimeltään Breitenstein-akatemia:

 

 

Tähän mennessä olen tehnyt nämä perheet - mahdatkohan tunnistaa...

 

Nämä kaksi asuvat täällä:

Tämän talon olen ladannut Modista ja sen nimi on Suburban manor. Olen hiukan muokannut sitä ja sen puutarhaa.

 

Tämä perhe asuu täällä:

Tämän talon on rakentanut Cokebuilder ja sekin on Modista (mistäpä muualta)

 

 

Osa simeistä on vanhoja tuttuja osa taas aivan uusia

Tämä perhe asuu täällä:

 

 

Näiden koti on täällä:

Talo on "Cozy in the Hamptons" se on ladattu Modista ja siinä oli aika paljon kaikenlaisia pikku vikoja, joita piti korjailla.

 

Sitten muutama kuva loma-alueista:

Tämä on rakennettu Mirador-karttaan ja sen olen laittanut Modiin jakoon.

 

Tässä vuoristolomakohde. Se on tehty myös omaan karttaani, mutta tätä karttaa en ole laittanut minnekään jakoon.

 

Itämainen lomakohde:

Tämä on tehty Valtakunta-karttaan (sen saat Modista). Hienoja itämaisia tontteja on rakentanut Masaharu.

 

Yöelämä-alue (stadi):

Tämä on tehty Outolaakson karttaan.

 

Lopuksi vielä pari kuvaa itse päänaapurustosta:

 

 

Toivottavasti tykkäsit kuvista.

=D

Meikä lähtee huomenna lomareissuun, joten taas tämän sarjan aloitus siirtyy.